21 Haziran 2014 Cumartesi

Staj için bekleyiş

Merhabalar

Staja daha başlamamış biri olarak ilk blog yazımı yazmak istedim. Ben Osman Türkyılmaz Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümünden geçtiğimiz günlerde mezun oldum. Kayseri' de yaşıyorum. Staj için heyecanlı bir bekleyiş var.

Bugün Kayseri' ye geldim ve gelir gelmez ilk işim şuan stajda olan arkadaşlarımın bloglarını okumak oldu. Her cümleyi okuduğumda daha da heyecanlanarak biran önce staj başlasın istedim ve sonunda bende bir blog alarak burada ilk yazımı yazmaya başladım.

Biyoinformatik yaklaşık 3 yıldır çok merak ettiğim ama öğrenmeye nereden başlayacağımı bilmediğim bir alandı. Bilgisayara olan ilgim ve merakım beni hep bu alana itiyordu. Şuan çok merak ettiğim ve öğrenmek istediğim bu alana hızla yaklaşıyorum ama her dakika sabırsızlanıyorum. Arkadaşlarımın bloglarından da takip ettiğim üzere oldukça eğlenceli, öğretici ve keyifli bir staj bizi bekliyor diyebilirim. Ve şuan Python programlama dilinin biyoinformatik için oldukça önemli olduğunu öğrendim. Eminim bu yaz stajı birçok bilginin yanı sıra bize kişisel gelişim konusunda da bir çok şey katacaktır.

 Staj başladığında buradan düzenli olarak staj özetlerini yazacağım. Diğer yazılarımda görüşmek üzere.

Sevgilerle

Osman

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder